Iskustvo hrono ishrane za srećan život

Saznajte kako do strećnijeg života i manje stresa sa iskustvom hrono ishrane. Šta je prava Hrono ishrana, koja su pravila, najbolji jelovnik, doručak, ručak. Ovi saveti, uz određenu disciplinu, mogu da promene život na bolje.

Kako se približava leto, sve češće razmišljamo kako da se otarasimo suvišnih kilograma i pretražujemo dijete na mreži. Hrono ishrana je jedan od najzdravijih načina.

Ovo je iskustvo hrono ishrane koje će vam sigurno pomoći da živite srećnije.

Neuspeh dijeta

bacon-1238243_640

Koliko puta ste otpočinjali razne dijete od kojih ste za kraće ili duže vreme odustajali? Stalna glad, griža savesti, naduven stomak, osećaj umora, konstantne iscrpljenosti i  nemogućnost da ispunite očekivanja nutricionista – da li vam je poznat neki od ovih osećaja?

Neuspeh svih dijeta je u tome što su njihovi režimi strogi, ishrana je monotona, uvek je jedna namirinica dominantna.

Kupus dijeta oštećuje želudac kod nekih ljudi jer ne prijasvakome, Atkinsonova dijeta forsira proetine od kojih samo možete da dobijete holesterol i povišene trigliceride, a kilogrami se brzo vraćaju.

„Ujedinjene nacije” „vrte” četiri vrste namirnica, ali veoma brzo dosadi boranija, voće od kojeg ste još više gladni i prazne testenine sa paradajzom.

Iako „Ujedninjene nacije” dozvoljavaju unos sećera tokom jednog dana to nikako nije zdravo jer je našem telu svakog dana potrebno da unesemo sve vrste sastojaka.

Disciplina u ishrani je nešto što je neizostavno u savremenom dobu.

Za one kojima to nikako ne ide preporučujemo da vrše preglede na vreme, a to mnogo lakše i bolje ide sa svepopularnijim dobrovoljnim zdravstvenim osiguranjem, proverite zašto..

Hrono ishrana nije dijeta već način života

man-641691_640

Hrono ishrana je način kako možete da izbegnete monotoniju u ishrani, a da veoma brzo izgubite veliki broj kilograma.

Najbolji način da okrenete novi list i počnete da ispisujete novo poglavlje u vašim kuvarima jeste da posetite nutricionistu koji će vaše telo testirati na intoleranciju prema velikom broju namirnica, te ćete znati šta je ono što treba da izbacite trajno iz ishrane, a šta samo tokom perioda restrikcije (tri meseca).

Hrono režim ishrane

soup-1006694_640

Kao što i samo ime kaže vreme obroka je veoma važno na ovom režimu.

Čitajući knjigu doktorke Ane Gifing, koja je idejni tvorac ovog načina ishrane, pronaći ćete informacije da je najvažnije da razmak između obroka bude pet sati, da nema grickanja između obroka i da se ne sme jesti dva sata pre spavanja.

Prva tri meseca spadaju u restriktivni period, tada se ne jede voće niti mahunarke(pasulj, grašak, boranija…), a sve ostalo na šta niste intolerantni možete uzimati.

Tajna hrono israne je u hlebu

croissant-648803_640

Važno je skrenuti pažnju početnicima da je potrebno mesiti ili kupovati beskvasni hleb od žitarica koje smete da koristite po testu, što će vas u početku frustrirati jer ove hlebove možete kupiti samo u prodavnicama zdrave hrane ili nekad (ne uvek) u bolje snabdevenim supermarketima.

Ipak, kada prođe dve do tri nedelje i kad budete videli da kilogrami ne samo da nestaju nego i centimetri odlaze bićete ponosni na sebe i nikad vam više neće smetati što morate da pešačite do prodavnice zdrave hrane.

Nije svejedno koje ulje koristite

olive-oil-968657_640

Prema testu intolerancije nutricionista će vam odrediti koje ulje je najbolje za vaš organizam.

Ovo ne samo da će uticati na kilažu i obime već će izvršiti detoksikaciju čitavog organizma pa se na taj način možete izboriti ukoliko patite od nekih hroničnih upala (ešerihija koli, kandida, problem sa hormonima…).

Sve ove smetnje nastaju jer je telo puno toksina pošto godinama uzimamo neodgovarajuću hranu. Sada konačno možemo da učinimo nešto blagotvorno za celo telo.

Nemojte zaboraviti da su stari jogi majstori i učitelji Dalekog Istoka verovali da je naše telo hram. Kako će taj hram izgledati i unutra i spolja zavisi samo od nas.

Takođe, osobe koje nisu intolerantne na svinjsko meso mogu koristiti za prženje čak i svinjsku mast, što smo odavno svi prestali da radimo. No, hrono ishrana nas vraća korenima, tamo odakle je sve počelo, a za svinjsku mast se zna vekovima da sadrži lekovita svojstva.

Veoma blagotvorno deluje i kokosovo ulje na celo telo kod osoba koje nisu intolerantne, a žene će naročito radovati njegov slatkasti miris prilikom prženja jer kuhinja miriše na neko daleko ostrvo, a hrana dobija egzotični ukus.

Svakako je za salatunajbolje držati se hladnoceđenih ulja, a provererno je najzdravije ulje od koštica grožđa.

Bez mlečnih proizvoda

ice-cream-cone-1274894_640

Ovo je svakako najstroži i najteži deo režima koji se ipak mora ispoštovati ako ste rešili da ostvarite rezultate. Bez mleka i bez šećera, to je mantra hrono ishrane.

Naročito tokom restrikcije. Eventualno možete ubaciti kozji sir jednom u deset dana i to ako niste intolerantni.

Ipak, ovo je teško samo na početku dok se ne naviknete, a onda sve postane deo rutine. Možete uzimati kokosovo ili bademovo mleko, ako niste intolerantni.

Kafa sa kokosovim ili bademovim mlekom i kockicom stevije dva puta dnevno (najviše) ne zvuči uopšte loše, zar ne? Treba na ovu promenu gledati kao na priliku da probamo nešto novo,egzotično.

„Kakve su ti misli takav ti je život”

man-343674_640

Kada pročistimo telo od toksina, olakšamo ga do potrebnog broja kilograma, iscelimo ga poklanjajući sebi više pažnje. Osluškujući unutrašnji ritam tela, mi smo na putu da ponovo zavolimo sebe na jedan dublji i emotivniji način.

I u Deset božjih zapovesti kaže se:„Ljubi bližnjeg svog kao sebe samog.” Da bismo voleli druge, moramo prvo da naučimo da volimo sebe. A to jeste izazov i avantura.

Promena načina ishrane je samo jedan korak ka pročišćenju. A onda vam se otvaraju i ostala vrata na putovanju duha i tela.

Onima koji teze svakoj sigurnosti, svakako je preporuka povoljno zivotno osiguranje, koje je po statistici najisplativije u Srbiji.

Za one koji nisu kloni ovakvim nacinom zivljenje, najpreporucljivije je privatno zdravstveno osiguranje.

Povezani članci

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *